Assassin’s Creed 3 Test
By Jesper On 30 nov, 2012 At 11:30 AM | Categorized As Articles | With 0 Comments

Assassin's Creed 3

Assassin’s Creed 3 is ontwikkeld en uitgegeven door Ubisoft. Assassin’s Creed 3 is een actiegame en bevat een sandbox setting waardoor je zelf kunt bepalen waar je heen wilt en wat je gaat doen.

Het verhaal in AC3 gaat verder op het verhaal van de laatste Assassin’ Creed game. De personage in het heden genaamd Desmond, moet deze keer tijdens de Amerikaanse burgeroorlog voorkomen dat de wereld vergaat.
Tijdens de missies bestuur je verschillende personages, zoals Haythem, Connor, de jonge Connor en Desmond.
Het verhaal zit uitstekend in elkaar. Zo speel je zelfs een tijdje aan de kant van de templars!
Prachtige locaties komen voorbij in de game, zoals een indianendorp, de bossen, New York en de zee.

De 1.01 patch was geïnstalleerd.

*Bug 1
Je kan een stukje in de rots lopen waardoor je hoofd niet meer zichtbaar is.

*Bug 2
Het is mogelijk om door de bank heen te lopen. Wanneer je de mensen er van af duwt kan het voorkomen dat deze ook door de bank heen lopen. Dit is in de video op 0:17 zichtbaar.

*Bug 3
Na de NPC over de lijn te hebben geduwd is hij niet in staat om terug naar zijn plek te gaan. Hij blijft oneindig lopen omdat ik de weg blokkeer.

*Bug 4
De jurken van de NPC’s verdwijnen voor een stukje wanneer de NPC’s bewegen.

*Bug 5
Een geweer bleef in de lucht hangen nadat ik een vijand gedood had. Het geweer verdween niet en kon niet worden opgepakt.

*Bug 6
Wanneer je van binnen uit het raam kijkt zie je dat de NPC’s door een muur uit de map lopen.
De ontwikkelaars hadden hier wel een betere oplossing voor kunnen bedenken.

*Bug 7
Je kunt hier een stuk door de grond lopen. Je voeten verdwijnen geheel.

*Bug 8
De wapens blijven hangen in het raam wanneer je naar boven probeert te klimmen.

*Bug 9
De NPC gooit stenen naar mij maar is niet in staat mij te raken.

*Bug 10
Ik stapte van het paard af achter het roeibootje. Het paard was niet in staat zelf weg te komen en ging daardoor heel erg schokken. Toen ik het paard andersom plaatste lukte het hem ook niet om weg te komen.

*Bug 11
Het paard stond in deze positie toen ik uit het gebouw kwam. Het kostte heel wat moeite om het paard eraf te krijgen.
Uiteindelijk plaatste ik hem in een positie waarbij hij heel erg ging schokken.

*Bug 12
Door vanaf de achterkant tegen een bepaalde hoek van een trap te springen beklim je de trap in een verkeerde positie.
Je valt van de trap af wanneer je in de lucht klimt.

*Bug 13
Deze zitplaats in de boom bevat een bug waardoor je naast de boom wordt geplaatst.

*Bug 14
Een NPC gaat naar boven en naar beneden wanneer je op een bepaalde positie staat.

*Bug 15
Ikzelf noem dit een bug. De paarden maken beide dezelfde bewegingen, hierdoor is de game minder realistisch.

*Bug 16
Nadat je voorbij een bepaald punt bent gelopen verdwijnen bepaalde personages. Het grappige is dat de toeschouwers wel blijven staan.

*Bug 17
Ik belandde met het paard in een interessante positie, het was niet mogelijk om eraf te vallen.

*Bug 18
Ik belandde in de boomstam toen ik uit de boom wilde springen, er was geen mogelijkheid om weer uit de boomstam te geraken.

*Bug 19
Ik kon het stuk map toch bezoeken door verder te rennen. Vanaf deze kant werkte de portal ook.

*Bug 20
Ik vind het onrealistisch wanneer drie dezelfde NPC’s bewegingen maken die niet verschillen.

*Bug 21
Door achter de NPC te gaan staan kwam de NPC omhoog zodra zij bukte. Stukken van haar jurk verdwijnen wanneer zij bukt.

*Bug 22
Door in de opening van de poort te gaan staan konden de NPC’s er niet meer doorheen.
Op een gegeven ogenblik kwamen er geen NPC meer en besloot ik weg te rennen.
De NPC’s begonnen elkaar te duwen omdat zij zo dicht bij elkaar stonden.

*Bug 23
Hier zie je een NPC die “vastzit” in een struik, het lukt het niet om weg te lopen. Ik was niet in staat om hem te vermoorden.

*Bug 24
Haythem bekijkt de dode NPC. Toen ik de dode NPC op een andere plaats legde bleef Haythem de plaats bestuderen waar de NPC eerst lag.

*Bug 25
Ik kwam deze wasbeer tegen terwijl ik een missie aan het doen was. De wasbeer was oneindig aan het rennen tegen een hek.

*Bug 26
Ik gooide een neergeslagen NPC voor een huifkar. De huifkar sleepte de NPC mee onder de wielen.
Ik was in staat om de NPC te “looten” terwijl de huifkar verder reed.


Similar Posts:

comment closed